Webinar: Ny funksjonalitet for feil og mangler i bostøttesøknader

Nå blir det enklere for saksbehandler å etterlyse manglende dokumentasjon/opplysninger i bostøttesøknader, og lettere for søkere å sende inn dokumentasjon.

Start: 16. februar 2023 10.00
Slutt: 16. februar 2023 11.00
Sted: Webinar på Teams
Pris: Gratis
Webinaret er for kommunale saksbehandlere for bostøtte.
Påmeldingsfrist: 15. februar 2023 12.00

Med den nye funksjonaliteten blir det automatisk sendt et varsel til søker, når du feilmarkerer et felt i bostøttesystemet. Søker får også en oppgave i Min bostøtte, og kan laste opp manglende dokumentasjon/opplysninger. I webinaret vil vi presentere løsningen, og vise hvordan du som saksbehandler kan utnytte den på beste måte.

Lenken til webinaret sendes ut dagen før.

Det vil bli anledning til å stille spørsmål under sendingen.

Opptak av webinaret blir lagt ut i bostøttesystemet i etterkant.