Webinar: Ny funksjonalitet for feil og mangler i bostøttesøknader
Nå blir det enklere for saksbehandler å etterlyse manglende dokumentasjon/opplysninger i bostøttesøknader, og lettere for søkere å sende inn dokumentasjon.
Nå blir det enklere for saksbehandler å etterlyse manglende dokumentasjon/opplysninger i bostøttesøknader, og lettere for søkere å sende inn dokumentasjon.
Med den nye funksjonaliteten blir det automatisk sendt et varsel til søker, når du feilmarkerer et felt i bostøttesystemet. Søker får også en oppgave i Min bostøtte, og kan laste opp manglende dokumentasjon/opplysninger. I webinaret vil vi presentere løsningen, og vise hvordan du som saksbehandler kan utnytte den på beste måte.
Lenken til webinaret sendes ut dagen før.
Det vil bli anledning til å stille spørsmål under sendingen.
Opptak av webinaret blir lagt ut i bostøttesystemet i etterkant.